(土) 00:00 同人
現実から目を背けるためにも、ここでbさんのオープニング曲「Beautiful world」を公開ですよ。


Beautiful world /b

Do you know the reason why?
I miss you, I miss past days
If it's realize

the world is fragile
and not inportant about seeing
Close your eyes
I send you my sense and blood

I wish you came on hell
I think it evey time
I trace you for ever
Certainly, I staied with you.
It will not be back
the beautiful world

I know the correct way
I'm caught by your shadow
but I chose it

Can you sing for me?
I'm saved by only it

I wish you came on hell
I think it evey time
I trace you for ever
Certainly, I staied with you.
Is it lie?
or phantom?

I hope you come on hell
because I love you
and I will hold you for ever

I'm looking about the place of you
It's sees for me like
the beautiful world

I count sadness of falling
They conseal feelings
I'm seen the memory by Him
I'm seen the memory by Him
over than over again

When I look for you
I still in nothing
But, I'll call you for ever
No matter how I walk in my world
I won't reach you.
I know it.

I hope you come on hell
because I love you
and I'll hold you for ever

I'm looking about the place of you
It's sees for me like
the beautiful world
どうしてか、しってる?
わたしがあなたと過ぎた日々を愛おしく思うのを
それが現実だとして。

世界は脆いわ
見ることは重要じゃないの。
目を閉じてみて
感覚(心)と血(誓い)を送るから。

あなたが地獄に堕ちたのならいいのに
いつも考えているの。
永遠にあなたを追い続けるわ。
確かにあなたと居たはずなの。
それは戻らない、美しい世界。


わたしは正しい道を知っている。
わたしが捕らえられたのはあなたの影
でも、それはわたしが選んだこと

ねえ、歌って?
それだけがわたしを救うのだから。

あなたが地獄に堕ちたのならいいのに
いつも考えているの。
永遠にあなたを追い続けるわ。
確かにあなたと居たはずなのに、
それは嘘?幻?


あなたが、地獄に、墜ちますように。
だって、アイシテルから。
そして、永遠に抱きしめ続けるの。

あなたの居場所をずっと見ている。
それはわたしにとって、美しすぎる世界。


落ちていく悲しみを数えているの
それは感情を覆い隠していく。
わたしは記憶を見せられている。
わたしは記憶を見せられている。
何度も、何度も。何度生まれ変わっても。

あなたを探す限り、わたしは虚無の中に取り残される

でもあなたを呼び続けるの。
この世界をいくら這いずり回っても
あなたには届かないことくらい、知っているけど。


あなたが、地獄に、墜ちますように。
だって、アイシテルから。
そして、永遠に抱きしめ続けるの。

あなたの居場所をずっと見ている。
それはわたしにとって、美しすぎる世界。